På vei hjem i postkassen

Aah, salg og nettshopping er ikke en god kombo. Jeg er så svak når det kommer til det øyeblikket man trykker avslutt kjøpet. Hvor er samvittigheten blitt av da? Hehe, uansett nå gleder jeg meg til disse herlighetene dumper ned i postkassen snart. Siden de var så billig (119 kroner) tenkte jeg å bruke dem til et lite skoprosjekt. Bestevenn er superflink på å glitre ned alt som glitres ned kan, så tenkte hun kunne hjelpe meg å forvandle disse til gullsko med glitter og stas. Tror det bli bra, elsker i alle fall formen på dem!


//Fargen jeg kjøpte ble nettopp utsolg (tror det var meg) men andre farger finnes her.

Hva syns dere?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg