Nytt semester, mer stress!

Da har jeg begynt nytt semester og jeg merker at jeg stresser syykt med det at jeg fortsatt har igjen en del å lese på forrige semester. Jeg har helt dilla på å organisere i hytt og pine og det at jeg ikke har kommet i mål med min lille leseplan stresser meg. Baah, håper virkelig ikke dette skal være hverdagen min fram til eksamen. Jeg er fortsatt i indremedisinens verden og er ikke klar for å bytte over til nevrologi og øre-nese-hals. Men hvis jeg går inn det nye semesteret med litt skepsis, så kan det kanskje hende at jeg blir positivt overrasket. La oss krysse fingrene for det. Nå skal jeg ha full fokus på lesing denne uka, og så blir det Stavanger til helga! Kjenner det skal bli godt med litt leseavveksling i alle fall.

I Trondheim er det -14 minus ute i dag, så skjerf på lesesalen er obligatorisk! Haha.

Ønsker alle sammen en kjempefin mandag ♥

7 kommentarer
    1. Tredjeplassen i Trondheim ER stress. Stor overgang med tanke på pensummengde og lange dager på skole som gjør at man har lite tid til å lese. Men IIA er et mye roligere semester, så er sikker på at det kommer til å gå bra med deg til slutt:) i tredjeklasse så innså jeg at man ikke kunne lese ALT, og jeg ble ekstremt flink til å prioritere det som er viktig.
      Fram til jeg forstod det, var det et ekstremt stressende semester.

    2. Jeanette: Ja, det tror jeg virkelig på! Huff, jeg er så dårlig på å prioritere. Er så redd for at jeg ikke skal kunne nok og at de på muntlig spør meg om noe jeg ikke klarer å svare på. Hehe, tredjeklasse ER stress. Meen, har du noen gode tips til hvordan jeg bør organisere IIA da? 🙂

    3. Lykke til Hanna!
      Lurer på om du anbefaler medisinstudiet? Og i så fall hvorfor? 🙂
      Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal søke til høsten!
      Btw, digger bloggen din 😀

    4. Jeg lurte på hvordan det var å ta et friår inni medisinstudiet? Måtte du ha en veldig god grunn for å gjøre det, eller kan hvem som helst ta et år fri dersom man ønsker det? Gikk du ett eller to år før du tok et friår?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg