Oh, så sliten

Jeg er glad jeg ikke begynner 0745 og slutter 1715 hver dag på skolen. Da tror jeg ikke denne frøkna hadde hatt så mye energy left. Spesielt ikke når jeg lå å fniste sammen med bestevenn til langt på natt. Hehe, nå trenger jeg noen som vil lage middag til meg og pjuske med armen min. Det hadde i alle fall vært lovely! Har vært på gastrokirurgen omtrent i hele dag og fått med meg litt poliklinikk og sengepost. Veldig lærerikt og spennende. Hjelper også på at mange av kirurgene er så kjekke. Hehe, tror vi runder av der jeg. Nå må jeg prøve å få energien tilbake!


// Jeg liker de grønne kirurg-klærne!

Har deres dag vært lang?

9 kommentarer
    1. Hei! Lurer bare om du kan legge mer info ut om spørrerunden. F. eks når den kommer ut sånn ca. GLEDER MEG! Ps. Vet godt du har dårlig tid 😉

    2. Hei, Hanna! Jeg savner at du skriver mer om medisinstudiet, da du er en inspirasjon for mange – meg inkludert. Kunne du ikke laget et innleg om hvordan den praktiske delen av studiet er, om det er mange i klassen din som i utgangspunktet er “tander” når det kommer til blod og krisesituasjoner, men som i løpet av studietiden lærer seg metoder å tenke på for å takle det? (hvordan stemningen er når dere lærer dere å ta blodprøver osv. f. eks.) Er du en person som tar alt på strak arm, eller er det noe du gruer deg til/synes er ekkelt? 🙂

    3. Line: Jeg kan godt lage et innlegg om mine erfaringer foreløpig. Hvordan de andre i klassen er i forhold til blod og krisesituasjoner vet jeg ikke om jeg kan uttale meg om. Vi er så mange og det er umulig å vite hvordan alle tenker. Har lagt merke til at ikke alle er like begeistret når det kommer til at vi skal ta blodprøver, legge inn venflon på hverandre og så videre. Men de fleste gjennomfører med glans alikevel! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg