What Santa gave me this year!

Det lå utrolig mange fine pakker til meg under treet vårt i år, og jeg ble utrolig fornøyd med hver eneste en. Det skulle vært julaften hver dag, er dere ikke enige? Er så god følelse når man åpner en pakke, og så er det akkurat det du ønsker deg som ligger og lyser opp i fanget. Hehe, uansett de tre tingene jeg ble aller mest fornøyd med var Mulberry-vesken fra farmor, speilrefleks fra mamma, pappa og Oda og Michael Kors lommebok fra Daniel. Ååh, materalistisk lykke dere! ♥

Har blitt så forelsket i denne her. Er nesten så jeg gleder meg til å bruke penger slik at jeg får ta fram den fiine lommeboka mi!


// Crystal bra fra bestemor. Denne gleder jeg meg til å bruke.


// Acne skjerf fra farmor. Finnes ingen som er så god som henne.


// Mac sminke fra bestevenn.


// Takk til Emma, Sjur og Hanne ♥


// iPad-cover fra tante og familien.


// Brødkurv fra mammaen til Daniel.


// fra søskenbarnet mitt og kjæresten

Fikk også en Nintendo Wii fra min kjære storebror, men den var for tung til å ta med i kofferten så den ligger hjem på byåsen og venter på meg. Han er og blir den snilleste altså. Siden jeg ikke fikk julegaven min før senere hadde han dratt og kjøpt øredobber og armbånd til meg som en liten ekstragave. Ååh, snilleste.

Hva fikk dere til jul i år?

15 kommentarer

Siste innlegg