Oh lord..

Nå har jeg nettopp kjørt bil-karusell på E39 i Stavanger. Jeg og D var på vei til kvadrat og midt på motorveien bestemmer bilen seg for å svikte oss. Klarte å kjøre av til siden og der stod vi over en time før en falkbil kom og “reddet” oss. Har aldri vært så stressa, flau og lattermild på en og samme tid. Samtidig følte jeg meg helt hjelpesløs med tanke på at vi ikke kunne gjøre noe annet enn å sitte å vente i veikanten. Ute var det full storm og dere kan tenke dere D ble bløt når han måtte springe ut for å stoppe hele trafikken. Haha, det var så komisk at jeg kan ikke gjøre annet enn å le. Hehe, da har jeg i alle fall prøvd det også. Utrolig kjipt at jeg er billøs når det er tusen ting jeg egentlig må gjøre før jeg skal dra hjem. Meen, that’s life I suppose..

Glad jeg har kommet meg trygt hjem nå da. Så får jeg håpe det hele løser seg på et eller annet vis. Det gjør som regel det!

7 kommentarer

Siste innlegg