Christmas spirit!

Da var det vel på tide med en liten update. Regner med de fleste er opptatt med hygge, kos, familie og festing i romjula og derfor har jeg vært opptatt av det samme selv. Er så utrolig koselig med jul, er bare trist at dagene suser av sted like it’s no tomorrow. Hehe, syns det er nettopp at det var julaften med åpning av presanger og spising av ribbe (som jeg egentlig ikke liker), og nå har vi allerede kommet til 3 juledag. Så det er vel viktig å nyte det mens vi kan. Jeg hadde i alle fall en fantastisk julaften med famiien og Daniel. Han kom innom hos farmor helt til slutt for å være med på quiz-kveld og spise seg mett på julekaker.


// Storfornøyd med alle gavene sine! 


// Daniel tar det første bilde med den nyåpnete gaven min. Hehe, det er vel ikke så vanskelig å gjette seg til hva jeg fikk!


// Mamma ♥♥

Første juledag bestod av å sove så lenge som mulig, før jeg var nødt til å levere bilen og dra på jobb. Etter jobb var det familieselskap med slekta til pappa hvor det bestandig er god stemning. Den ene onkelen min er kardiolog og den andre er hjertekirurg, og dere kan tenke dere til at jeg prøvde å lekke dem for så mye hjerte-informasjon som mulig. Hehe, han som jobber i Oslo har faktisk ansvaret for tredje-årsstudentene der og jeg fikk en god del tips angående muntligeksamen til neste år. Me like! Etter enda mer quiz og litt kakespising, dro vi hjem til Daniel for å skifte og deretter dra ut på byen. Jeg derimot hadde andre planer og la meg ned på sofaen for å sove. Tror det tok en halvtime før han fikk lurt meg opp fra den sovende stillingen, pakket på meg Hunter-støvler og skjerf og dratt meg med ned til byen. Hvor vi forøvrig hadde det kjempegøy, så jeg er glad jeg ble med!


// Her er det i alle fall ikke mangel på energi..


// Godeste som endelig tok det alt for lange skjegget. Hehe ♥

I går endte vi også opp på en snurr. Som seg hør og bør i romjulen. Merker at jeg angrer litt i dag da. Er så sliten og trøtt at det skulle ikke vært lov. Får ikke noe sympati av mamma og pappa heller.. Hehe, det skal ikke være lett. Uansett, i går dro vi ut med kompisgjengen til Daniel. Vi endte opp på Alf og Werner hvor jeg møtte Tharani i klassen min. Bestandig gøy å danse av seg en kalori eller to med henne.

Alt i alt har jeg hatt en skikkelig koselig jul hittil. Må innrømme at jeg ikke har den samme julestemningen som jeg bruker å få hjemme på Orkanger i kjente omgivelser og med alle vennene mine. Men det er ikke verst å feire jul i Stavanger heller. Bare litt uvant. Planen for i dag er litt usikker, annet enn å tilbringe den med familien før de reiser hjem i morgen. Har også veldig lyst til å ha House-maraton med Daniel. Digger deg serien der og det finnes ikke noe bedre enn å se på TV i armkroken til kjæresten din. Woho for det!

Har dere hatt en fin jul så langt?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg