Middag med svigers!

Iih, har ikke hatt tid til å blogge de to siste dagene, eller jeg har vel hatt tid meen jeg har ikke hatt tid alikevel. Hehe, complicated. I går var jeg første dag på jobb på dialysen. Noe som var skikkelig koselig. Alle pasientene husket meg igjen fra i sommer og jeg følte meg veldig velkommen. Så thumbs up for det! Ellers så var vi ute på byen på torsdag og hadde det gøy. Det har gått litt i ett, men jeg liker at ting skjer så jeg skal vel ikke klage. Nå blir jeg hentet av familien i dette sekund faktisk, og så skal vi dra videre på julelunsj til mammaen til Daniel. Det blir kos!

Rep lips for the win! Hehe, ha en fin lørdag søtinger!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg