Bah, flykaos!

Dette var og en måte å tilbringe fredagskvelden på. Sitte alene på en flyplass og vente på flyet ditt som er 1 og en halv time forsinket. Woho, not. Er på vei til Stavanger for å tilbringe mine tre uker med juleferie der, men det ser ikke ut som jeg kommer meg dit med det første. Men, jeg skal ikke klage. Man bor i Norge, det er desember, snø og dårlig vær. Så jeg skulle vel ikke forvente så mye annet. Pappa ga meg penger til å kjøpe et glass vin da, så nå sitter jeg her og sipper på et glass. Merker allerede at det har gått rett i hodet, skulle kanskje heller brukt pengene på å kjøpe meg middag.. Håper bare flyet mitt går snart. Daniel tok seg fri fra jobben på Ittepå i kveld for å være sammen med meg, og så er jeg stuck in Trondheim. Just my luck!


//Digger forresten pannebåndet mamma har strikket til meg. Hun er så god når det kommer til sånt! Dårlig deal at jeg selv så vidt har tatt i en strikkepinne. Hehe.

Håper deres fredagskveld er bedre enn min! 

5 kommentarer
    1. fine deg! håper at du kommer deg løs av knipen din, eller at du kommer deg videre til Stavanger så snart som mulig, vet hvor kjedelig det kan være – bli sittende på en flyplass nå. Kos deg videre 😀

    2. Hadde ikke værdens beste fredagskveld, var på besøk til min morfar på sykehuset som har kreft. Og jeg har aldri sett noe verre og fikk vite at han ikke kom til å bli frisk. Ellers så spiste jeg middag på Egon med noen i familien min.
      Du må ha en god jul og kose deg i Stavanger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg