Jeg vil ha lussekatter!

Men mamma ville ikke bake, siden jeg spurte for sent og da sitter jeg her uten noe Lucia-stemning i det hele tatt! Hørt på makan? Jeg ønsket bestandig å være Lucia når jeg var liten, og var så sjalu på alle de jentene som fikk være det. Syns det var så koselig når de slo av lyset i klasserommet og en annen klasse gikk rundt i hvitt og ga oss nybakte lussekatter. Eller når de sang Lucia-sangen, den er jo og så koselig. I dag derimot, har bare tanken streifet meg et sekund eller to. Null Lucia-stemning på meg i alle fall. Kanskje den kommer hvis jeg trykker repeat på Lucia-filmen jeg lagde da jeg bodde i USA. Hehe, men jeg tviler. Må pakke, planlegge, rydde og pakke litt igjen. Så tankene går nok med til styr og stress. Bah, det å være nesten “voksen” altsåå. 

Har dere spist lussekatter i dag?

Ps: vinneren av konkurransen ble Maria S. Olsen. Syns det var sykt gøy med så stor pågang, at det blir ikke alt for lenge til neste gang! 


4 kommentarer
    1. Spiste lussekatter på mandag i mat og helse. Har alltid vært sjalu på de som fikk være Lucia jeg også. Men vi skålte for oldemor som døde for 5 år siden i dag. :’) Ha en god Luciadag Hanna!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg