En liten førjulsgave fra meg til deg!

AVSLUTTET! Nå er det syykt lenge siden jeg har hatt en konkurranse her på bloggen. Har fått noen mailer i løpet av høsten om ulike små konkurranser jeg kunne holde, men jeg har rett og slett ikke hatt tid til å tenke på det. Men med tanke på at jeg får tilsendt mye rart, drar på eventer med spennende goodiebags og kjøper alt for mye som jeg egentlig ikke har bruk for, kan jeg sette sammen en liten pakke som jeg kan gi til en av dere. Tingene har aldri blitt brukt, bare sånn at det er sagt. Jeg reiser til Stavanger på fredag og blir der i tre uker (whoohoo for det), så konkurransen avsluttes på torsdagskveld og så sender jeg gaven i posten til en av dere på fredag. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar. La til noen ekstra ting etter at bilde ble tatt. For eksempel så kom jeg på at jeg har en stor pose med kondomer etter at jeg hadde konfirmasjonsundervisning i vår. Så medisinstudenten i meg sender med litt beskyttelse. hehehe!

btw, blir glad om dere liker facebook siden min her.

Lykke til! ♥

100 kommentarer

Siste innlegg