My new black heels

Da fikk jeg endelig skoene jeg kjøpte meg på members for en god stund tilbake. Jeg digger de gode rabattene de tilbyr, men må innrømme at 2-3 uker leveringstid er litt lenge å vente. Uansett, skoene satt som et skudd og jeg er veldig fornøyd. Når jeg først tok de på så ville jeg ikke ta de av, så det endte opp med at jeg lagde meg middag i high heels. Skikkelig Hollywood housewife stil. Ikke det at jeg trenger enda et par sko, men disse parene skal være Stavanger skoene mine slik at jeg slipper og dra med meg så mange sko når jeg drar fram og tilbake Trondheim-Stavanger en gang i måneden. Trengte et par klassiske, svarte høye hæler i lakk og disse var rett og slett perfekt for jobben. Skoene er normal i størrelsen, stødige og gå i og sitter “behagelig” (med tanke på at det er high heels) på foten.


// Man kan finne skoene her.

Skal legge ut innkjøpene fra London når jeg kommer tilbake til byåsen. Nå har jeg hatt en lesehelg på Orkanger for å ta igjen for litt tapt lesing!

Hva syns dere?

12 kommentarer

Siste innlegg