Nightlife – London style

Flere av dere har etterspurt et lite innlegg om utelivet i London. Jeg har bare vært på to forskjellige steder, så kan ikke akkurat si jeg er noen ekspert. Men kan absolutt anbefale de to plassene vi valgte å dra til. På fredag stod vi på gjestelisten på Jalouse, en members only club i Mayfair. Det står på siden deres at man kan bare komme inn hvis man er medlem, eller er i følge av noen som er medlem der. Vi dro ut med en promotor, og kom inn på grunn av det. Aldersgrense er 21 år. Var uansett en utrolig kul plass. Skikkelig upper high class og et utested jeg gjerne vil tilbake til. Jeg og Karen tilbringte mesteparten av kvelden dansende ved siden av Dj’en og hadde a blast. Attidude, lure smil, champagne og komplimenter. Aah, ta meg tilbake sier jeg bare.


// Har på meg kjole fra Jonas Hallberg og skinnjakke fra Zara.


// ♥


// Happyface

På lørdagen hadde vi massevis av tilbud om og dra hit og dit. En fyr skulle ha meg med på en charity dinner for a children hospital og en annen skulle ha oss med til Camden for a crazy night. Hehe, ikke bra. Karen og jeg derimot, vi liker å være uavhengige og bestemte oss for å dra til en plass vi selv ville dra. Karen hadde gjort en del research på forhånd og Mahiki skulle visst være en av de hoteste utestedene. Til tross for at de fleste vi snakket med sa at vi ikke kom til å komme inn der, tenkte vi what the hell og satte oss i en taxi på vei til Mahiki. Mahiki er et Hawaii-inspirert utested i Mayfair. Veldig fancy med store skattekister fylt med alkohol og frukt på bordene, og hele utestedet så egentlig ut som et eller annet eksotisk land. Jeg likte at det var et litt annerledes utested utenom det vanlige og musikken de spilte var absolutt dansbar. Men hvis jeg skal velge mellom Jalouse og Mahiki ville jeg nok foretrukket førstnevnte!


// Han fyren der skulle bestandig snike seg med på bildene. Tror jeg snudde på meg 3 ganger, men han klarte å lure seg med alikevel!


// blow a kiss!


// Den nye kjolen min fra Bershka. Føler ikke bilde her gir den justice, men in real life er den gorgeus.


// Nydelige Karen og meg. Lurer på hvor mange forskjellige folk som måtte ta bilde av oss i løpet av kvelden. Haha, det skal ikke være lett.

Hadde det i alle fall super fun og utelivet i London er akkurat sånn som jeg liker det. VIP-sections, champagne, fine kjoler og high class! Hehe, noe annet enn Trondheim i alle fall

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg