Julebord!

Vet ikke hvor lenge det er siden sist jeg var på julebord, men jeg gleder meg i alle fall til i kveld. Har drukket en rusbrus og kjenner allerede at jeg begynner å bli litt tipsy. Hehe, regner med følelsen forsvinner med en gang ribba kommer ned i magen min. Ikke det at jeg liker ribbe. Men valget stod mellom det og pinnekjøtt og da foretrekker jeg førstnevnte. Blir uansett koselig på julebord med kullet. Blir morsomt å se alle medstudentene i kjoler og dress, i motsetning til de hvite sykehus klærne jeg vanligvis ser dem i. Selv har jeg på meg en ny kjole fra Lipsy, clutch fra Forever 21 og sko fra Jeffrey Campbell. Julemusikk står på i bakgrunnen og stemningen er virkelig på plass. Nå må jeg bare psyke meg opp til å gå ut i kulden. 16 minus og kjole er to ting som ikke passer sammen!

Skal dere på julebord i år?

9 kommentarer

Siste innlegg