Happyface!

Haha, da jeg våknet i morges så fant jeg dette bildet og noen bokstaver som ikke ga mening på bloggen min. Noen hadde visst prøvd å blogge for dere i natt, men sovnet før det ble trykket post. Kanskje like å greit. Fuun var det i alle fall ute i natt. Vi endte opp på Mahiki, som absolutt alle vi spurte mente var alt for vanskelig å komme inn på. Men det var virkelig bare å gå rett opp til døren og gå inn. Not hard at all! Skriver om utestedene og restaurantene vi har vært på når jeg kommer meg tilbake til Norge. Har noen fun stories å dele med dere, må bare håpe jeg husker dem.

Vi har endelig kommet inn på hotellet etter en lang dag. Tenkte å blogge om det før vi skal hoppe inn i heels’a og dra ut for å spise. Må nyte den siste kvelden vi har i London før det er tilbake til hverdagen i Norge. Elsker virkelig å reise og glemme virkeligheten for et sekund eller to. Spesielt med Karen, vi to har det ganske gøy sammen!

Har dere hatt en fun helg?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg