Off to London I go!

Nå er det ikke lenge til jeg ankommer dette hotellet, hvor jeg skal tilbringe de neste fire dagene. Kanskje ikke på hotellrommet, men i område rundt. Jeg og bankkortet mitt vil komme til å trives i Oxford Street. Det er jeg ganske så sikker på. Gleder meg til å se Karen igjen også, er alt for lenge siden sist. Jeg er i alle fall klar for å ta London med storm! Er 8 år siden jeg var der sist, så tror det er på tide å ta turen tilbake. Shopping, champagne og fancye restauranter står på planen. Karen har allerede reservert bord på Hakkasan og Nobu, så vi skal nok ikke sulte!

Ønsk meg god tur da!

2 kommentarer
    1. Hei:) jeg har sett at du bestiller vs bikinier, og jeg vurderer å bestille en nå:) den jeg tenker på å bestille koster 38 dollar, så jeg lurte på om du vet sånn ca hva kostnadene er får å få den hjem. Med toll, frakt osv…
      God tur til London:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg