Pakke, jeg?

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg utsetter alltid pakkingen til siste liten. På mandag tenkte jeg at nå skal jeg begynne å planlegge hva jeg skal ha med meg til London. Og nå er det torsdagskveld, bare et halvt døgn til jeg reiser og jeg har enda IKKE begynt å pakke. Haha, krise! Vil ikke sitte oppe halve natten heller, trenger beauty sleep for the big weekend. Man vet jo aldri hva som skjer når man er i London. Har en drøssevis med ting jeg skal gjøre før jeg drar også, men i stedet for sitter jeg her og sipper til sesong 1 av hart of dixie. Effektiv sa du? Yesdaa.. Dessuten vet jeg ikke hva jeg skal pakke med meg. Har en lang liste med ting jeg skal kjøpe med meg i hjem og i tillegg skal jeg handle alle julegavene til mine næremste. Ser for meg det tar opp litt plass, så hvordan pakker man en halvfull koffert? Noen advice?


// Et bilde av min reisepartner og meg. woho!

Nei, nå må jeg komme i gang. Leiligheten må bli plettfri (hater å komme hjem til rot), leggene må glattes på, håret kures og neglene lakkes. Kofferten fylles opp og kart over stedene jeg vil shoppe må lages. Wish me luck sier jeg bare, har en laang kveld foran meg! Men det blir fun. Jeg gleder meg til London!

Noen pakke eller Londontips der ute? 

3 kommentarer
    1. du må innom oxford st. der finner du alle de beste butikkene som forever 21, zara, urban outfitters, primark, topshop, river island og mange fler!!
      Blir alltid glad for kommentar tilbake! 🙂

    2. Et av de beste tipsene er å pakke det man absolutt MÅ ha med,legge igjen halvparten,og ta med mer penger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg