Time goes by

I det siste har jeg følt at tiden har ikke helt vært på min side. Jeg har gjort så mye gøy og spennende, men har ikke hatt tid til å dele det med bloggen for det har vært så mye som har foregått. Har også mange ideer til tema å skrive om, eller lage den skovideoen som en av dere minner meg på titt og ofte. Hehe, får dårlig samvittighet hver gang jeg svarer at jeg skal gjøre det, men så strekker ikke tiden til. Hehe, det er kjiip. Ikke minst krever skolen utrolig mye tid, og det er noe som jeg må prioritere. Nå kom jeg nettopp hjem fra skolen og en liten dinnerdate med Torunn og Annette. Deretter må jeg lese i noen timer for å holde meg up to date med leseplanen min, og deretter er jeg nok så sliten i hodet at det eneste jeg vil er å tulle meg inn flecepleddet mitt. Pointet er i alle fall at jeg rekker ikke bestandig å blogge for tiden, noe som selvfølgelig er supertrist. Men er i et hektisk semester der jeg skal lære meg det meste av indremedisin og kirurgi, så jeg kan ikke sluntre unna og “nyte” livet. Reiser til London på fredag da, så litt nyting av livet blir det.

Ville bare si at jeg er lei for at jeg er slappis på bloggfronten for tiden, men at det helt sikkert blir bedre til jul og etter når jeg begynner i et litt roligere semester! Har en liten bloggliste med masse tema, hendelser og ting jeg vil skrive om. Så det er nok å ta av, tiden må bare strekke til!

5 kommentarer
    1. Hva var det som skjedde når du hadde den lange bloggpausen din? Skjønner om du ikke er klar for å si det 🙂

    2. Tiril: jeg var bare skikkelig nedfor! Var noe kluss som skjedde da vi var i Spania. Er veldig rart å tenke tilbake på hvor lei meg jeg var, med tanke på at jeg er så glad og fornøyd nå. Satt veldig pris på alle dere da, som var så gode og forståelsesfulle 🙂

    3. Heia! Jeg bare lurer på om du har fått skoa du bestilte på members? Mine har ikke kommet ennå, og jeg er såå utolmodig! 🙁

    4. Hei Hanna! Utrolig irriterende når tiden ikke vil hjelpe til,ja. Men hadde blitt kjempeglad om du fikk mulighet til å skrive om breaking dawn-premieren engang! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg