Up to the date

Hallo alle sammen! Hehe, lenge siden sist eller hva? Jeg er så utrolig dårlig på å blogge når jeg er i Stavanager. Vil tilbringe hvert ledig sekund sammen med Daniel og han blir ikke så fornøyd når jeg har nesa dypt nede i macen. Derfor blir det lite mac og bloggetid, men heller masse kos og Danieltid! Woho for det. Hadde det uansett fun fun i Stavanger. Når lesingen står på som verst og man kommer hjem sliten og lei er det godt å stikke av til Stavanger ei helg og glemme at det er noe som heter skole, Trondheim og alt det der. På fredag dro vi ut på byen, som forøvrig var kjempegøy. Det er utrolig hva et glass hvis og en fancy kjole kan gjøre. Vi møtte også på Thomas og Jonas fra jobben til Daniel. Er bestandig godt humør rundt de gutta der, umulig å ikke like. Jonas er forøvrig singel og på leting etter ei snerten dame. Han har en stilig november-bart, er omtenksom og flink med barn og god til å lage mat. Bildebevis finnes på facebook (add Jonas Prøis) og så vil du kanskje få teste kokkekunnskapene hans (selv om Daniel stiller seg litt skeptisk med tanke på lunsjen på jobb), men det kan jo alltid prøves! Jonas virker i alle fall som en skikkelig god gutt.


// Daniel, Jonas og Thomas!


// The singel one!

Resten av helgen ble brukt til film, restauranter og evigvarende bekymring om SAS skulle gå konkurs eller ikke. Hvordan skulle jeg komme meg hjem hvis SAS ikke kunne fly meg til T-town. Norwegian har det med å opprette en Trondheim-Stavanger rute snart slik at jeg har litt flere muligheter. Gikk heldigvis fint på mandagsmorgen, selv om det føltes som om alt gikk galt. Rakk nesten ikke flyet (ikke lurt å bestille fly klokken 6 om morgenen) og måtte springe til gaten som lå helt i enden av flyplassen (lover dere at det var laangt). Måtte “snike” i sikkerthetskøen og fikk egentlig ikke lov til å sjekke inn da jeg kom en smule forsent. Men med et smil om munnen kommer man som regel langt.


// Virgin America kan gjerne få komme å fly meg rundt!

Anywho, nå skal jeg trene av meg metthetsføleslen jeg har etter middag og deretter lese videre på gastromedisin. Aah, life as a medstudent. The reading never ends!

Har dere gjort noe spennende siden sist?

7 kommentarer
    1. koselig!
      Når kommer innlegget fra twilight-premieren? 🙂
      Har du forresten planer om å flytte til stavanger?
      Jeg har planer om det, men lurer liksom litt på hvordan stavanger er som studieby 🙂

    2. fint bilde!
      nei ass……
      hanna, kan du skrive et innlegg om motivasjon til å jobbe og lese … det kan være søndagstemaet dii eller hva 🙂
      ha en fin kveld……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg