Ønskeliste til jul!

Siden jeg skal til London snart har jeg allerede planlagt hva jeg ønsker å kjøpe til meg selv til jul. Altså de er ikke fra meg selv, men jeg må kjøpe gavene selv. Enkleste måten å bli fornøyd på. Men litt kjedlig på julaften når man vet hva som ligger i julenissepapiret under treet. Syns virkelig ikke det er lenge siden det var jul jeg. Husker jeg ønsket meg Mac, Mulberry-veske og Kurt Gieger sko, og jammen fikk jeg ikke det jeg ønsket meg også. Da Daniel for en uke siden spurte hva jeg ønsket meg til jul, hadde jeg ikke et svar å gi han. Kunne ikke komme på en eneste ting jeg ville ha, eller trengte. Nå har julegave-tanken surret rundt i hodet mitt og dette er det jeg foreløbig har kommet fram til…

 

Wishlist
Åh, det finnes så mye fint der ute. The crystal bra og Mulberry clutchen tror jeg er et sikkerstikk. Ellers så har jeg veldig lyst på navy blue Hunter boots og et speilreflekskamera til bloggen!
Hvilke julegaveønsker har dere til jul?
5 kommentarer

Siste innlegg