London calling!

Tror helt jeg har glemt av å fortelle dere det, men i slutten av denne måneden skal jeg og Karen til London! Jeg gleder meg som en liten unge til å sippe champagne fra fancy utesteder og gå amok på Victoria’s Secret, Lipsy, Top Shop, Hunter, Guess, Jones & Jones, Louis Vuitton and the list goes on! Har ikke vært i London siden jeg var 13-14 år eller noe, og det begynner å bli en god stund siden. Så det er på høy tid at jeg besøker byen igjen. Vet egentlig ikke hva jeg har i vente, men jeg regner med at jeg blir fornøyd. Vi skal bo på dette hotellet midt i sentrum og ikke langt unna Oxford Street!

Gleder meg til å reise med Karen igjen. Sist gang vi var ute å reiste sammen var i November i fjor. Da var vi i Milano og det hele endte med at jeg brakk foten. Haha, det er i alle fall en ferie jeg aldri kommer til å glemme. Krysser fingre og tær for at det samme ikke gjentar seg i år. Rosa gips og krykker var so last year!

Har dere vært i London?

13 kommentarer

Siste innlegg