Du vet det er kaldt

…når man setter seg på de varme flisene på badet for å lese. Haha. Skrudde ned varmen før jeg dro til Stavanger og nå er det iskaldt i leiligheten. Men badet duger fint til å lese på lungesykdommer det. Varmt og godt er det i alle fall her. Er kjipt å være tilbake i Trondheim etter 10 herlige dager med ferie. Jeg trives så alt for godt i Stavanger. Ble litt bedre da Annette ringte i morges og skulle ha meg med på musikkvideoinnspilling og da jeg klarte å legge inn venflon på skolen på første forsøk! Hehe, en variert dag med andre ord. Trondheim er vel ikke så verst alikevel. Men kjenner jeg gleder meg til telefondate i kveld og soving. Stod opp klokken alt for tidlig for å rekke flyet hjem igjen..

Nei, nå blir det bare babling her. Jeg får heller legge bort macen og stikke nesen ned i lungeboka!

Har dere hatt en interessant dag?

5 kommentarer
    1. Hei Hannah!
      Jeg har vært en fast leser av bloggen din en od stund, bodde selv i San Fransisco i 2007. Ville bare si at det er en fryd å lese bloggen din! Gleder meg til å klikke meg inn på hannavaage for updates hver dag! Lykke til med lesingen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg