Pictures from spain

Det var en dag her jeg satt og så igjennom bilder fra i sommer, og så slo det meg. Jeg har ikke visst dere alle bildene jeg har fra La Manga-turen jeg hadde i August. Det ligger så mange herlige bilder gjemt inne i bildemappa mi på Macen, at det nesten er en skam at de ikke få se dagens lys. Noen bilder tror jeg det er best at ikke får se dagens lys da. Det som foregikk i de sene nattetimer i Spanias paradise er vel best at forblir hidden på Macen. Jeg liker at det plutselig popper opp et engelsk ord i setningen. Hehe, men det høres så bra ut i hodet mitt. Får satse på at dere leser det med samme klang. Anywho, Spania var gøy og jeg misunner Guro som er der akkurat nå. Jeg og vil.


// Hver morgen begynte som regel med at vi tok med oss dobbeltmadrassene våre ute på det store “havet” og bare nøt tilværelsen. Noen ganger med champagne, andre ganger med latter. Sola gjorde kroppene våre brune og livet var herlig!


// Ettermiddagene ble som regel tilbragt foran speilet. Hehe, neidaa. Men man brukte en god tid foran der og. Det er ikke gjort på sekunder å krølle håret, pudre nesa og glosse leppene. For å dokumentere arbeidet brukte vi som regel å ha snapshots i gata utenfor leiligheten. Til alle forbipasserendes store glede. Det ble en del blikk for å si det sånn! 


// Lattermilde turer i måneskinne. Ååh, ta meg tilbake NÅ!


// Tor Erik var sjåføren vår for turen! Tusen, hjertelig takk for at du gadd å kjøre oss rundt overalt. Spesielt den siste dagen da vi kjørte land og strand for å finne et kjøpesenter som var stengt! Haha, hvem visste at Spania hadde en eller annen form for helligdag 15 august!?


// Når vi skulle ut på eventyr på kvelden var bussen vår beste venn! The Boosman tok oss til zoco hvor vi danset halve natta. Svett og god ble vi i alle fall!


// Haha, somebody loves to blow kisses!


// Bestevenn, alltid en glede å reise med deg! ♥

Nå skal jeg pakke til min neste reise (les Stavanger). woho, gleder meg!

9 kommentarer

Siste innlegg