What a useless day!

Ååh, jeg våknet opp tidlig i morrest og hadde en plan om  å være effektiv i dag. Hadde bare noen få timer med forelesning på skolen og resten av tiden skulle jeg bruke på å ta turen hjem til Ork, dra på 3t for å trene stumpen og deretter lese meg opp på lungeuketjenesten jeg skal ha neste uke. Men da jeg selvfølgelig klarte å glemme av de dyre vottene mine på bussen, ble planen en annen. Brukte over 2 timer på å busse over til Sandmoen for å hente dem. Ble ikke bedre av at bussen min var 37 minutt forsinket heller. Ååh, kjenner jeg blir irritert på bussen. Bussen i Trondheim er bestandig så teit mot meg. Hvorfor kan jeg ikke bare være en bortskjem drittunge å få bil av foreldrene mine?! Hehe, neida. Men livet hadde vært en smule enklere. Nå har jeg da altså kommet hjem, 5 timer senere enn planlagt og jeg er så trøttis etter alt styret at jeg tviler på at jeg får gjort noe fornuftig i kveld. A useless day, med andre ord. Men skal ikke sutre, er snart helg og da blir det Mr. Trondheim. Får bare håpe vannblemma mi forsvinner til jeg skal ha på meg glitterskoa mine! hoho..

Håper deres dag har vært mer innholdsrik!

11 kommentarer

Siste innlegg