Weekend update!

Hei på dere! Har hatt besøk av Daniel i helgen og blogg har derfor ikke vært på førsteplass på prioriteringslisten. Men det regner jeg med dere forstår. Har i alle fall hatt en utrolig herlig, morsom og fin helg. Bestevenn feiret bursdag på lørdag, med storslått fest og helgen har vel egentlig bare rast av sted. Syns det var nettopp jeg var på skolen og hadde om hjerneslag og vips så var man tilbake mandagsmorgen og så føler man at helgen har blitt snytt for en. Fikk i alle fall sjansen til å bruke den nye Jonas Hallberg kjolen min. Fikk så mange hyggelige komplimenter på både farge og fasong at da gjorde nesten ingenting (men bare nesten) at noen tømte drinken sin på meg på slutten av kvelden. Hele ryggen var dekket i ekkel sukkerdrink blandet med spytt fra en mer eller mindre full ungdom. Argh.. Men det er vel ikke til å unngå når man drar ut. Det kan vel skje den beste!


// Kjole fra Jonas Hallberg. Sko som jeg har eid et helt år, men ikke brukt før i forigårs finnes her og veske fra H&M.


// Fineste bestevenn. Hun glitret fra topp til tå med selvlaget veske, sko og armbånd. Fabulous! ♥

Nå er det tilbake til hverdagen. Av og til føler jeg at jeg lever i en liten boble når helgen kommer og jeg tar meg litt fri fra lesing. Er godt at livet kan handle om andre ting enn bare lesing en gang i blandt. Man må bare passe på at det ikke blir alt for mye fri. Så nå, lesing om bildediagnostikk. Jeg skal prøve å lære meg å tolke et røntgen thoraks! Må bare rive meg bort fra denne Macen først!

Håper helgen deres har vært like fabulous!

17 kommentarer
    1. hei er superfan av bloggen. Jeg har to spørsmål. hvordan klarer du og huske alt du leser ? og jeg har lest tidligere kommentarer der en sier om du kan lage en skovideo sånn som med kjolene ( forresten hvorfor slettet du den videoen)?:) bare lurer siden du har så sinnsykt mange fine sko. Håper virkelig at du svarer,hadde vært koselig med et svar:)

    2. Anonym: Heisann 🙂 aww, så koselig å høre! Hvordan jeg klarer å huske alt jeg leser. Ja, det var et godt spørsmål. Jeg syns det er enklere å huske hvis det jeg leser om gir mening. Så hvis jeg ikke skjønner hva jeg leser om må jeg diskutere det med andre og så går det kanskje opp et lys. Syns også det hjelper å fortelle andre hva du kan. Det å repitere er en lur ting. Men jeg klarer forresten ikke å huske ALT jeg leser. Merker det er ting jeg pugget til eksamen i vår som nå har gått i glemmeboka.
      Hvilken video er det jeg har slettet? Den kjolevideoen? Tror jeg gjorde at det bare er jeg som kan se den. Kommer ikke på hvorfor jeg gjorde med, men regner med jeg hadde en god grunn da.
      Du, det med skovideo lå jeg å tenkte på i går natt. Fikk så dårlig samvittighet for at jeg har sagt at jeg skal lage en, men enda ikke har gjort det. Tror problemet er at jeg ikke helt vet hvordan jeg kan klare å gjøre at det ikke blir kjedelig hvis du skjønner. Så har du noen tips til hvordan jeg eventuelt skal lage en skovideo??

      🙂

    3. tusent takk for svare hanna:) du kan jo lage den skovidoen sånn som du gjorde det med den kjolevideoen? altså at du har de på åsså kan du linke de eller noe, hheehe:)

    4. Det kitet med krystaller til skoene? Hihi;) men synes i grunn Nelly krystall skoene dine nesten var finere;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg