Happy B-day, sweetie!

Gratulerer så masse med dagen, kjære bestevenn! Åååh, dette er en fiin fredag. Bestevenn har bursdag og blir 22, og jeg får besøk fra Stavnager. Wohoo, fredager er herlige! Liker det å være godt humør! Har brukt hele dagen på å flytte inn tingene mine, omorganisere klesskapet, ryddet i alle shampooflaskene på badet og kaste ut alt det rosa i leiligheten tilfordel for mørkegrått og svart! Det har blitt ganske så stilig altså. Litt mer sofistikert, enn sukkersøtt som det var før. En liten sneak peek.

Så, tilbake til bursdagsbarnet! Vil bare få sagt hvor utrolig glad jeg er for å ha deg i livet mitt. Når ting har vært litt vanskelig i høst har du stilt opp 100 %. Selv om det har vært vanskelig å finne tid til 3T-date, så har du bestandig bare vært en telefonsamtale unna. Er imponert over at du enda ikke har blitt lei av “maset” mitt. Så i morgen skal oppmerksomheten rettes mot deg! Da blir det champagne, limosin, gaver og fest! Gleder meg i alle fall til å feire dine 22 år. Du gjennomfører alt med stil, og jeg regner med at i morgen ikke blir noe annerledes!

Litt trist at vi ikke hadde så mye tid sammen i sommer, men hele sommeren toppet seg når vi dro til Spania sammen like før skolestart. Har det bestandig så gøy når vi to reiser sammen, og denne gangen var intet unntak. Å trippe rundt på de høye hælene våre og rope chica mala til alle og en hver. Det får meg til å smile. Eller når vi står og har en liten fotoshoot på gata og det kommer en gjeng med spanjoler bort og tror at vi er superstars. Haha, det skjer bare med deg! Eller når vi skal være lure og prøve å snike oss med i en bil for å dra til en annen fest i stedet for å dra hjem, som vi egentlig burde gjøre. Haha, du får i alle fall den eventyrlystne siden fram i meg og det liker jeg.

 Takk for at du er til, godeste!

Og gratulerer så masse med dagen, igjen 

9 kommentarer

Siste innlegg