Just my luck!

Ååh, dette er en morgen hvor det meste går galt! Liker det ikke, for jeg blir så lett irritert! Og så går jeg rundt og irriterer meg over at jeg er irritert og så baller det bare på seg! Bare det at denne iPhonen har en ordbok som retter på alt jeg skriver slik at jeg må gå tilbake å gjøre det om, gjør at jeg får lyst å kaste telefonen i bakken. Det blir ikke bedre av at jeg lastet ned den nyeste oppdateringen til iPhone og nå blir skjermen mørkere hver gang jeg kommer i et mørkt rom (som tunnelen jeg kjører i nå) og det er umulig å se noe! Heheh, tror virkelig jeg våknet opp med feil fot i morrest. Det som forresten begynte hele irritasjonen var at jeg skulle printe ut et bilde jeg skal henge på veggen og så tar printeren og splitter bilde i to, gang på gang. Måtte bare gi opp tilslutt, så det ble ikke noe bilde på meg. Hvis ikke jeg vil pusle sammen hele greia da selvfølgelig. Printeren gjorde det mulig for meg å leke 6 år igjen!

Nå skal jeg en tur innom skolen og så skal jeg drukne irritasjonen min i interiørshopping! Har ambisjoner om å bytte ut det rosa dullet med svart og metall! Viser dere senere hvordan det blir!

Håper i alle fall dere har en bedre start på dagen enn meg!

6 kommentarer
    1. Du vet at du kan endre de instillingene, ja?
      Instillinger – generelt – tastatur – slå av autokorrigering
      og instillinger – lysstyrke og bakgrunn – slå av autolysstyrke
      Hvis du vil da 🙂

    2. Hei.
      Dette spørsmålet er ikke relevant til innholdet i blogginnlegget, men jeg lurer på om du kunne ha lagt ut vedlagte link på bloggen din. Det angår min underskriftskampanje for dyrepoliti i Norge. Jeg er forøvrig veganer og aktivist i NOAH- for dyrs rettigheter, og jobber også aktivt med dyrevern på nettet.
      PS. Jeg skriver den samme beskjeden til flere bloggere da jeg håper å nå ut til flest mulig via bloggverdenen.
      Takk.
      Mvh, Norun P. Haugen
      http://www.thepetitionsite.com/438/714/057/norway-needs-animal-cops/#13486532253721&action=udata&udata=false

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg