Stars by Jonas Hallberg

Hei dere! Da har jeg endelig fått pakken min fra nelly som jeg har ventet på i 2-3 uker. Var visst ikke enkelt å finne fram til salgsvarene deres på lageret, så da tok det litt lengre tid en normalt. Jeg er bare glad det kom fram til helga, siden jeg planla å bruke en av de nye kjolene på bestevenns bursdagsfest på lørdag. Om jeg skal være grønn og rocka eller svart og søt vet jeg ikke. Hva tror dere? Hvilken kjole burde jeg bruke? Alle kjolene er fra Stars by Jonas Hallberg og er 70 % avslag. Ah, drømmesituasjon for bankkortet mitt i alle fall!


// Jeg har Ava Dress i størrelse x-small og man kan finne den her.


// Marilyn Dress har jeg også i størrelse x-small og finnes her.


// Wanna be Marilyn Monroe!


Clutch her og sko her. Elsker lakk effekten, gjør i alle fall antrekket mer rocka!

Hva syns dere?

27 kommentarer

Siste innlegg