Morgenfulg, yeah right!

Jeg er så trøtt at det gjør vondt i kroppen, men alikevel så er jeg oppe og går. Det frister så utrolig mye og bare finne seg ei seng og sove der i noen timer ekstra. Men jeg har et fly jeg skal rekke, så derfor sitter jeg altså “lys” våken på Sola lufthavn Stavanger og venter på flyet mitt hjem til Trondheim. Det virket som en utrolig lur ide når jeg bestilte billettene at jeg skulle være en ekstra dag og ta morgen flytet klokken 0615 hjem igjen. Men i dag, not too much. Kommer til å være en zoombie resten av dagen, og jeg som skal på opplæring på sykehuset i dag. Har ikke sovetid før klokken er 10 ikveld, wish me luck sier jeg bare. Har nettopp tatt et lite snikfoto til dere, mellom alle de andre reisende. Haha, du må være blogger for å kunne ta et webcambilde av deg selv på en stappfull flyplass for og deretter bruke 5 minutt på å redigere bilde. Hipp hurra!

Ha en fin start på uka da, alle sammen!

10 kommentarer

Siste innlegg