The golden ticket

Da har jeg nettopp vært og hentet gullbilletten min til mister Trondheim, lørdag 6 oktober! Det kommer til å bli et skikkelig show på Clarion hotell hvor mr. Trondheim 2012 skal kåres. Alex Rosen skal lede showet, og da kan det ikke bli annet enn gøy. Han får i alle fall meg til å le. Dere kan lese mer om eventen her. For alle dere ikke trøndere skal bloggerne i meg ta med kamera så dere får se hva Trondheim har å by på. Lurer litt på det selv, jeg som har fått for meg at det er de rogalandske guttene som er de kjekke. De er i alle fall de med den fineste dialekten!

Noen trønder-blogglesere som skal dit?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg