Høstsalg på nelly er farlige greier!

Spesielt hvis man bestemmer seg for å være hjemme en lørdagskveld. Etter en episode med criminal minds for å sette stemningen, tørrprat med foreldrene dine og en fylletelefonsamtale så er det ikke så mye annet å gjøre enn å nettshoppe for å få tiden til å gå. En skummel hobby kan jeg si dere. Spesielt hvis nelly har 70 % salg og tingene som er på salg faktisk er ganske så kule. Jeg husker når de promoterte for Stars by Jonas Hallberg og jeg ønsket så inderlig å kjøpe Marilyn dress. Nå var hele kolleksjonen på 70 % avslag og ingen av størrelsene mine var utsolgt. Det er nesten som bursdag og jul på en gang. Dette er i alle fall det jeg plukket med meg. Regnet ut at jeg “sparte” over 2000 kroner, så man kan vel nesten si at man har gjort et lite kupp. Eller hva?

 Stars by jonas hall berg
// Sko her, clutch her, Marilyn dress her og Ava dress her.

Hva syns dere?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg