Champagne for alle penga!

og en supervenn som gjør alt så mye bedre. Det kan jeg like. For øyeblikket har vi verdens kuleste spilleliste på i bakgrunnen og mimrer tilbake til da livet var ukomplisert og vår største bekymring var om den gutten du likte skulle på samme fest som deg. Nå er det jobb, skole, utdanning og fremtiden som du må takle. Pluss humper i veien, ansvar og regninger. Nei, tror det er best jeg prøver å gjøre livet ukomplisert. Akkurat nå føler jeg i alle fall for å ha det gøy. Selv om det er begrenset hvor gøy man kan ha det i Trondheim. Men jeg skal ikke klage. Det å si ja til alt og vær positiv til det meste er mitt nye motto. Noe annet som jeg har lyst til å prøve er å kjøre motorsykkel. Haha, vet ikke hvorfor. Men føler for et skikkelig adrenalin rush. Uansett, må nesten gå tilbake til å være sosial. Blir helt i min egen verden når jeg blogger. Håper i alle fall alle sammen har en skikkelig herlig fredagskveld!

3 kommentarer
    1. ja greit nok, bortsett fra att jeg er SYKT forskjøla 🙁 skulle egentlig ha overnattings party med Oda men er syk så kunne ikke 🙁 buuu…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg