Bad ass!

Er på vei til å gå amok med visakortet og ende opp med en bad ass outfit! Har verken shoppet eller brukt penger på alt for lenge så kjenner det er på tide! Er tilbake på byåsen også, med speilbilde og canada goose i ruskeværet! Er så glad i den jakken at det er nok på tide å invistere i nummer 3. Heldigvis skal pappa til USA om ikke så alt for lenge, så kan han ta med en hjem til meg. Det er i alle fall planen!
Nå skal jeg hoppe av bussen å håpe jeg blir noen plagg rikere. Har i alle fall en ide i hode mitt om hvordan det hele skal se ut. Svart for alle penga, det tror jeg blir bra!

10 kommentarer
    1. hei jeg så en under i det andre innlegget hadde kommentert skovideo, hadde vært sykt kult om du kunne laget en:))

    2. Jeg er absolutt enig med to av de over her. Du kan finne en jakke som er akkurat like varm som canada goose, bare med falsk pels istedet for ekte ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg