A trip down memory lane

Jeg må bare få sagt at dere er gode! Hadde ikke ventet så stor respons, og gode tilbakemeldinger. Blir så rørt av alt det fine dere sier til meg. Helt klart en motivasjonsboost for å blogge videre, selv om kreativiteten ikke er helt på topp enda. Men, hjernen min har begynt å stille seg inn i bloggmodus igjen. Plutselig tar jeg meg selv i å planlegge blogginnlegg og lage setninger i hodet. Haha, et godt tegn. Eller hva? Dagens innlegg består av enda en film. Syns det er så gøy å sette sammen klipp, legge til lyd og tekst. For å få mitt eget humør på topp, mimret jeg tilbake til det året jeg hadde mest positive dager og opplevelser. Er vel ikke så vanskelig å tenke seg til at det var det året jeg bodde i USA. Opplevde så mye gøy, som jeg gjerne skulle ha opplevd igjen. Kjenner reiselysten krype tilbake bare jeg skriver om dette. Tror jeg må trekke i noen snorer og gjøre dette om til en reisehøst. Jeg vil i alle fall tilbake til New York. Men, nok babling. Her er filmen.

Skal dere reise noe i høst?

16 kommentarer
    1. Så kult og så bra at du setter pris på leseren dine, ikke alle som gjør det =)
      Missunnelig på at du har bodd i USA, jeg har ikke engang vært der…
      Blir nok en reise til varmere strøk ila høsten på meg, men vet ikke heilt hvor enda. Men samme det, bare det blir med gode venner 🙂
      Ha en fin kveld!

    2. Fikk øynene opp for bloggen din for bare litt siden, likte den utrolig godt! Du er ei helt nydelig jente =)

    3. Måtte ha vært jeg som var i USA i et år, du er heldig!
      Håper deg går bra med deg : )
      Er litt nysgjerrig på hva du gjorde på ei hytte i skogen, men ta den tiden du trenger : )

    4. Er nok slutt mellom hun å typen vil eg tro, isåfall, håpe det går bedre med deg hanna etterhvert 🙁 kjærlighetssorg er ikke bare enkelt

    5. Det er alltid så kjekt og se at du setter pris på leserne dine, og det virker som du virkelig mener det også! Ikke mange som gjør det, føler i hvertfall jeg. Jeg skal nok ikke reise noen steder i høst, ihvertfall som jeg vet om enda.. Hehe 🙂

    6. Hei! Jeg har akkurat begynt å blogge igjen etter en lang pause, og lurte på om du har lyst til å se på den, og kanskje anbefale den til andre via bloggen din? Selvfølgelig kun om du liker den! Jeg kan gjerne lage et blogginnlegg om din blogg også, når jeg får litt flere lesere. Mener ikke å spamme, så håper du ikke oppfatter det slik 🙂

    7. Liker videoen og sangen. Hvem er ikke forelska i LA, NY og SF? :)<3
      glad du er tilbake...... 🙂
      Folk går innom facebook/VG hverdag, men jeg går innom bloggen din... 😀

    8. Dra til New York i November! Det skal jeg, og har såå lyst til å møte verdens beste bloggerr! 😀

    9. Linn J: Åååh, det hadde vært så koselig! 😀 Han fyren vil skulle sove hos, pusser opp leiligheten sin og er ikke ferdig før desember. Så da blir det nok NY en annen gang. Du er skikkelig heldig som skal dit i November da! New York er virkelig yndlingsbyen min :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg