The big suprise!

Ah, det er så gøy å overraske noen. Spesielt når de ikke hadde en anelse om hva som foregikk. Jeg ringte Daniel da han og Tor Erik var på flyplassen og forsikret han om at jeg og Annette ventet hjemme i leiligheten når de kom og at vi nå lå på stranden og solte oss. I stedet for sto vi nyforelska på flyplassen med hvert vårt navneskilt og ventet på at kjærestene våre skulle komme ut døren any minute. Jeg husker hjertet dunket og magen kilte hver gang den skyvedøren gikk opp. Tenk om det var de som kom igjennom. Hva ville de tenke når vi stod der med navneskilt og kjærlighet på pinne og klar til å overfalle dem foran hele flyplassen. Hehe, hvordan det gikk kan du se under her. Bloggeren i meg kunne ikke unngå å filme det hele!


 

Var det ikke koselig gjort?

5 kommentarer
    1. Hihi, du har fortsatt “x hotties” i stedet for “x kommentarer”!
      Forøvrig, likte Daniel sin kommentar: “Åh, herregud!” og “Tok dere taxi eller noge?”
      Sv: Ja, men dere er fortsatt suuuuper trege. Tror dere D og T-E har bedre tålmodighet enn meg eller?
      Det var så syyykt godt! Da jeg så han klarte jeg ikke å stoppe å smile, og heller ikke å gi slipp på han!! Det var helt fantatisk!!!

    2. Hei, elsker bloggen din! Det virker som at du har ordentlig peiling på kjærlighet og gutter, har nettopp fått meg kjæreste som bor i Stavanger (haha, litt ironisk egentlig) og jeg bor i Nordland. Det er ganske lang distanse, og jeg møter han for det meste når vi er på treningsamlinger. Jeg er 14 år, han er 15 år. Jeg vil så gjerne besøke han, men aner ikke hvordan jeg skal overtale mamma. Har du noen tips? …. er også veldig redd for å miste han

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg