Bildedryss

Har tatt så mange bilder de 6 dagene jeg har vært i La Manga (enn at jeg har vært her i 6 dager allerede), så tenkte jeg kunne samle de sammen og vise dere. Er ikke bestandig jeg rekker og blogge, før det har skjedd noe nytt og spennende jeg vil blogge om. hehe, og det er heller ikke så enkelt når jeg vil skynde meg ut i sola med Annette og Oda. Sitter som regel og tripper og dør innvendig for at bildeopplasteren er så treg. Nå er det “heldigvis” overskyet ut, så jeg kan blogge med god samvittighet. Annette og jeg skal ut å fikse noen erender til i morgen. Kan ikke si så mye mer, men tror det blir ganske så bra.


// Fra den første kvelden ute. Jeg prøver å se fabulous ut med potetgullet, mens folk jogger forbi og svetter som noen galinger. Haha, gjett om jeg følte meg sunn og fresh da.


// Obligatorisk pose ved palmen, mens vi var på vei til den mexikanske restauranten i Tomas Maestre.


// Strike a pose, while walking. Herlige sydenlandskap.


// Av og til må man ty til speilbilde på bade, når ingen andre vil ta bilde av antrekket. Jeg er helt obsessed av hvitt og gull!


// Smiil, for man er på Zoco!


// Nydelig utsikt er det også der.


// Skal ikke klage på utsikten fra leiligheten.


// Middag på Escuela de Pieter


// Bestevenn iført kjole fra Forever Unique (Nelly) og sko fra Gucci


// bestevenn ♥


// Helt til slutt en update på brunfargen! Hehe, *skryyte*

Ser det ikke herlig ut?

8 kommentarer

Siste innlegg