Snakkeforbud!

Oh my gosh. Jeg har ikke stemme. Har ikke anelse om hva som har skjedd (eller, jeg har vel en liten peling). Husker jeg syns det var så kult i går kveld når stemmen min var hes og sexy, men i dag not so fun! Tror jeg sikkert sa til Daniel Fernandez tusen ganger at han måtte høre på hvor kul stemmen min var og han bare “jada, Hanna. Den var flott den”. Haha, ikkje braa. Noe som derimot var bra var kvelden i går. Har ikke hatt det så gøy på lenge. Men det får jeg fortelle om senere. Nå må vi virkelig komme oss ut i sola. Klokken er 3 og vi sitter fortsatt inne. Ikke at det gjør så mye med tanke på at jeg fortsatt er litt solbrent fra i går, men regner med Annette vil ut å få litt Spaniavarme på kroppen. Så derfor avslutter jeg med et filmbevis på stemmen min og en sminkeløs meg. Det er i alle fall et sjelden syn på bloggen. Har vel aldri postet noe sminkeløst før, men en gang må vel være den første. Kvaliteten er litt crappy da. Vet ikke helt hva som skjedde med photoboot.

Legger med outfiten fra i går for å kompensere for den sminkeløse filmen! Glitter og glam stod i alle fall på menyen!

Syns dere stemmen min var kul eller?

13 kommentarer

Siste innlegg