so much for priority

Jeg tenkte å være søt å ringe Daniel for en skypedate i natten, mens han heller foretrekker å spille playstation selv om han ikke har sett dama si på en liten uke. For en prioritering! Haha, men jeg må vel bare venne meg til det at skytespill og fotball er noe de ikke kan leve uten. Får han i alle fall i bakgrunnen da, selv om han ikke sier så mye. Prøvde meg på en liten small talk i sted, men da fikk jeg bare kjeft for at jeg gjorde han ukonsentrert. Han skal vel ta igjen for all spillingen han gikk av i sommer mens jeg bodde der.


// Se på han da. Tøffingen!

Nå tror jeg at jeg må si godnatt til både Daniel og dere. Kjenner at det tok på å stå opp så tidlig i morrest. Skal bli godt å få en god natts søvn for en gangs skyld.

Såå, nattinatt 

2 kommentarer
    1. Haha! Min kjære sitter klistret as we speak! Fotball og skyting det går i her også, samt høylytte gloser.. Thank god for headset sier nå jeg! Men de er jo søte også da 😉 Koooos deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg