Finally here!

Ah, dette har vært en utrolig laang dag. Jeg stod opp klokken 6 og da har jeg egentlig vært på reisefot fram til klokken 7 i kveld. Forsinkelser med fly og mye trafikk gjør ikke akkurat saken noe bedre. Er utrolig herlig å være tilbake i La Manga da. Er nesten som om jeg aldri har vært borte. Det første som fikk meg til å smile var når sjåføren min. Ja, jeg hadde en fyr som stod på flyplassen og ventet med en rosa lappe med navnet mitt på. Har bestandig ønsket meg en sånn en når jeg har vært ute å reist og sett andre ha det, og nå var det endelig min tur! Hehe, uansett. Det som fikk meg til å smile var når sjåføren hele tiden sa more or less. Føler det er så typisk en Spanjol å si når han/hun skal snakke engelsk. Det andre som fikk meg til å smile var når vi kjørte forbi strekningen på motorveien som lukter nasty. Det fikk meg til å tenke på at før når Borja brukte å hente og kjøre så spurte jeg bestandig hvor den lukta kom i fra. Hver gang svarte han “ruubiisj”. Jeg trodde han bablet om kaniner og fikk det for meg at det lå døde kaniner der. Det tok et år før jeg skjønte at det var søppel han prøvde å si. Haha, jeg må bare smile når jeg tenker på det!

Utsikten fra stua vår. Aah, elsker den!


// Måtte bare ta bilde!

Søsterkoos! Vi har nettopp vært ute å spist middag. Jeg skal krype under dyna fordi jeg er så utrolig trøtt! Håper at jeg våkner opp opplagt i morgen og kan bruke hele formiddagen på å sole meg!

Håper dere har det fint der hjemme ♥

5 kommentarer

Siste innlegg