reiseklar?

Da jeg kjørte hjem til Daniel i sted for å legge igjen en liten hilsen på soverommet hans, spilte radioen en lovesong og det var like før tårene begynte å trille. Det var ikke før da at jeg innså at nå skal jeg ikke se Daniel på en stund og heller ikke kjøre langs Løkkegata for å komme meg hjem. Var like før jeg snudde bilen og kjørte på Forus for å storme jobben til D, mens så fant jeg ut at det hadde ikke tatt seg så godt ut. Jeg får heller vente til 8 august når han og Tor Erik kommer til La Manga. Blir rart å forlate farmor også. Hun som hele tiden gir meg penger til mat slik at jeg ikke skal sulte og vasker klærne mine og passer på. Kommer til å savne hele Stavanger. Alle kveldene jeg bare har kjørt og latt veien ført meg til ulike steder eller snakket med Daniel til langt på natt. Gleder meg allerede til jeg kommer tilbake!

Håper det har vært gøy å lese om Stavangereventyret denne sommeren. Nå er det La Manga som står på planen. Blir herlig å endelig få skikkelig med sol!

Ønsk meg god tur hjem ♥

3 kommentarer
    1. kjempe fin blogg, setter pris på kommentar tilbake! xD
      gjerne ta en titt innom min blogg: jbismylove.blogg.no

    2. Fin kjole! holder den seg godt på over brystet eller vil den skli ned når du feks danser el løfter armene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg