Födelsedagskalas

Nå har jeg hørt farmor pjatte i vei om kalasen hun skulle ha på sin 85 årsdag til de svenske hjemmesykepleierne og nå er dagen endelig kommet. Hun har styrt på fram og tilbake i det siste, men nå må det bare gå som det går. Alle har spist seg mett på smørbrød (minus meg som heller gikk for kylling) og fylt opp dessertmagen med bløtkake. Senere ikveld skal foreldrene mine hilse på mammaen til Daniel med middag hos farmor og reker til forett. Det blir i alle fall kos, og litt spennende. Krysser fingrene for at det blir en vellykket kveld. Jeg har i alle fall pyntet meg med den nye dream kjolen min og har sprunget Stavanger rundt på leting etter store gulløredobber. Fant til slutt noen veldig fine på H&M som kunne gjøre antrekket komplett.

 

Hva syns dere om antrekket?

6 kommentarer

Siste innlegg