The story of my BF

Han er den kjekkeste jeg vet om..

… selv om han av og til kan lage de rareste grimaser.

Det hender støtt og stadig at han blir oppgitt når jeg bruker så lang tid på å gjøre meg klar..

av og til ender det i at han bitchslapper seg selv..

Han er en mester i å jobbe overtid på jobben..

selv om han egentlig skulle ønske han kunne tilbringe kveldene sine her.

Han digger å pynte på bloggbildene mine med å snike seg med i bakgrunnen…

… Selv om han egentlig skulle tenkt seg å være fremst. Center of attention og alt det der.

Han er den søteste når han har ølbarten klistret på..

..Eller nå han lager sexy-face og prøver å sjarmere meg! (Noe som faktisk funker)

Men mest av alt elsker jeg når han får meg til å le. Finnes ikke noe bedre følelse enn det!

6 kommentarer

Siste innlegg