I’m alright!

Tenkte bare jeg skulle gi dere en liten update fra lørdag. Etter at jeg skrev innlegget, så gikk vi faktisk fra puben og jeg slapp å være omringet av skumle menn og jenter som helt sikker ikke hadde fine tanker om meg og glitterskoene mine fra nelly. Men et styr uten like det var det. Fulle mennesker klarer bestandig å skape drama ut fra ingenting og når det først begynner så baller det bare på seg. Det verste er at uenighet og drama kommer fra små filleting og misforståelser som man i edru tilstand lett kunne ha unngått. Jeg må nesten le litt når jeg leser innlegget fra lørdagskvelden. ” Hva tenker han med? Her sitter kjæresten like ved, helt alene på denne dumme puben og så velger han noen hard rock fulle jenter”. Noen (les: meg) var i alle fall oppmerksomhetssyk og trenge litt love and tender.

Legger med et bilde fra fredag, som var en mye morsommere kveld. Lørdagskvelden endte bra tilslutt den også altså. Når vi kom oss på et “skikkelig” utested hvor man kunne danse av seg rusen og faktisk få litt etterlengtet oppmerksomhet. Hehe, føler jeg er litt kravstor av og til. Heldigvis har jeg supersnill storebror, kjæreste og Jonas som er så god og passer på!


Er dere oppmerksomhetstrengende?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg