The Audrey Dress!

Er så fornøyd med den nye kjolen min fra Jones & Jones som kom i posten forleden dag! Den satt som et skudd og er en sånn type kjole som jeg elsker. Puffete skjørt, blondetopp og innsvninget i livet. Har størrelse 8 for de som lurer forresten. Kjolen ble brukt på torsdagskveld når D hadde et lite forspill hjem til seg. Jeg skulle egentlig ta det med ro, siden jeg skulle tidlig opp på jobb dagen etter, men når de begynte med kortspill og drikkeleker og jeg “tapte” fuck the dealer gikk planen med å ta det med ro i vasken og det hele resulterte i humøret nedenfor.

Haha, digger trutmunnen på Henrik ovenfor! Strike a pose! Bare synd at fotografen ikke var så stødig og kuttet hele fjeset!

Hva syns dere om kjolen?

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/2251998/?claim=zamsj6kq7he”>Follow my blog with Bloglovin</a>

7 kommentarer

Siste innlegg