Overfølsom

For det første så klarte jeg å sette på alarmen en time senere enn vanlig i går kveld, slik at jeg forsov meg. Og med en slik start, føler jeg hele dagen går i surr. Når jeg er ferdig på jobb, så finner jeg ut at døren står ulåst i leiligheten til Daniel. Får et mini hjerteinfarkt og er helt overbevist om at noen står inne i leiligheten og er klar for å slå meg ned for å deretter stjele alt jeg eier. Når jeg ikke finner noen innbrudstyv og skjønner at det bare er D som har glemt og låst henter jeg sakene mine og drar til farmor. Hos farmor finner jeg en mistenktsom bil som står parkert nesten på plenen hennes. Farmor er på selskap og jeg skulle være alene så den bilen passet ikke helt inn. Livredd som jeg ble, forberedte jeg meg på et nytt bakholdstangrep når jeg gikk inn døra. Hehe, man kan si jeg er en smule oversensitiv. Heldigvis har jeg verken blitt kidnappet eller overfalt enda. Men jeg tør ikke å sjekke huset, så jeg har tatt med meg alle tingene mine og lagt meg ute på terrassen hvor jeg prøver å sole stumpen. Hehe, farmor kommer vel snart hjem, så kan hun fortelle meg hvem som eier bilen. Det er ikke lett å være hjemme alene i andre sine hus skal jeg si dere. Blir heldigvis litt soling på meg da!

Er dere husredde?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg