Swish, og så var dagen over!

Hei dere. Enn at jeg har sovet bort heele søndagen. Jeg får en følelse av at noe har gått i fra meg, og jeg liker ikke den følelsen. Egentlig så burde jeg vel bare føle glede, siden jeg har snuggle up with my boyfriend hele dagen. Han har vært ute og fanget pizza til meg og snart skal han springe ned på bensinstasjonen og stjele litt godis til meg. Jeg har skikkelig sukkerkikk, så jeg trenger det! Gårsdagen var superfun da. Fikk et spørsmål fra to fulle gutter om hvilken kvinnelig kjendis hadde jeg blitt lesbisk for? Haha, jeg har aldri tenk over spørsmålet før. Så da jeg ikke hadde noe skikkelig svar å komme med, ble de ikke fornøyde. De skulle ha et svar, jeg slapp ikke unna. Haha. Daniel er forresten den beste kjæresten. Han sitter og tar seg av lillesøster, mens jeg blogger for dere. Jeg hører ordet naken, så jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk. BTW, det minner meg om dagens søndagstema. Det var ei som ville at jeg skulle skrive om graviditet og hvordan man blir det. Hadde en god del sex-fakta å komme med. Men det får bli neste søndag, siden denne søndagen er sovet bort.

Sender dere et slengskyss for å make up for den dårlige søndagsbloggingen!

Har dere hatt ei fin helg?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg