Sneak peek

En liten sniktitt på det nye chiffonskjørtet mitt fra asos! Mintgrønn og chiffon, to ting jeg elsker denne sommeren. Kjøpte skjørtet på asos-salget og fikk det så rimelig at jeg slapp unna den kjedelige tollregninga! Whihoo for det! Liker ikke sommersalg i butikker siden alt er så rotete, men salg på nettet er lovely! Så derfor har jeg nettshoppet alt for mye i det siste. Har størrelse 8 i skjørtet og det satt som et skudd. Hehe, det føler jeg er noe mamma ville ha sagt btw.

Viser dere bedre bilder senere. Nå skal jeg sove litt (prøver å bli kvitt en intents hodepine) før vi skal dra til Andreas på forspill og så får man se hva kvelden bringer. Det er jo laurdag tross alt.

Kjøpt noe fint på salg i sommer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg