So annoyed!

Har fridag i dag, og tenkte jeg skulle finne på noe gøy. Våkner av meg selv klokken 10 og finner frem Macen. Klokka 11 ringer Daniel meg og forteller at han med et “uhell” har fått med seg bilnøkkelen på jobb. Hadde jobben hans vært i nærheten av der vi bor, hadde det ikke gjort så mye. Men når det ligger et stykke unna, blir det verre. Man blir så avhengig av denne bilen, og plutselig har jeg ikke nøklene. Daniel skal komme hjem i lunsjen med de da, så jeg blir ikke så alt for lenge uten. Det eneste problemet er at jeg må vente så leenge. Har ringt D tusen ganger, men får ikke noe svar. Blæ, føler dagen går i fra meg!

Akkurat i det jeg skal poste dette, hører jeg Daniel springe opp trappen. Han hadde visst glemt av telefonen og fikk ikke til å varsle meg. Hehe, det skal ikke være lett. Så da kan jeg vel ikke være annoyed lenger. Eller hva?

3 kommentarer
    1. Haha, kjempe pen! Kunne du skrive om graviditet på søndagstema? Hvordan man blir det og hvordan man unngår det :-)) elsker bloggen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg