Lets go, kittykat

Da skal vi endelig gå hjem. Når jeg først er på jobben til Daniel så kommer vi oss aldri ut her i fra. Haha, så da har jeg ikke noe annet valg enn å ta snikbilder av Daniel og mase på at vi skal dra hjem! Tror det hjelper faktisk, for nå skal vi dra hjem å spise! Whiiho! Fikk de nye dekslene mine til telefonen i dag (yey) og et fortollingsbrev (ikke så yey). Men det betyr i alle fall at J&J-kjolen min har kommet til Norge! Elsker å få post! Selv om ikke bankkortet mitt liker det like godt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg