Ready for work

Da skulle jeg egentlig vært i bilen på vei til sykehuset, men måå bare blogge før jeg drar. Haha, stress i pyntedress. Jeg har laget et kjoleinnlegg som kommer senere, mens jeg passer på at dialysepasientene får mat og er glade og fornøyde. Har sagt det før, men sier det igjen. Det er så mye mer spennende å jobbe på sykehus, enn å jobbe på sykehjem. Bare det å få trekke opp saltvann i sprøyter og måle blodtrykk gjør dagen mer spennende. Det eneste negative er sykehuslukten. Men, jeg blir vel vant til det og.

Hvor jobber dere i sommer?

7 kommentarer
    1. Høres spennende ut å jobbe på sykehus, hadde vært gøy om du lagde
      ett innlegg om hvilke arbeidsoppgaver du har, hvordan det er å jobbe der osv:)
      Jeg jobber på apotek i sommer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg