Ready for some action!

Skulle egentlig begynne klokka 4 i dag, men siden jeg har en pojkvän som er så utrolig treg, så blir det ikke før 6 (forhåpentligvis). Jaja, jeg kan vel ikke klage. Han har vel ventet noen timer på meg han også. Dessuten, da hadde jeg massevis av tid til å ta bilder og blogge litt. Vi skal altså ut på byen i kveld, men først skal vi til Magnus og Jonas og spise. Jeg holder på å dø av sult her jeg ligger. Btw, jeg og farmor skulle gå innom vinmonopolet i sted etter handleturen vår, og tror dere ikke jeg hadde glemt legitimasjonen min slik at farmor måtte handle for meg. Haha, lurer på om han fyren bak disken skjønte at min 85 år gamle farmor ikke skulle drikke seg fin på champagne i kveld. Den jobben skal jeg ta meg av!

Krøllefin og klar for litt action. D må bare bli ferdig først!! Blæ, jeg er alt for utolmodig til å vente.

Hva skal dere i kveld?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg